RCL RCL
2266
BLOG

Youtube a potwierdzenie wersji katastrofy

RCL RCL Polityka Obserwuj notkę 23

Dzięki niektórym użytkownikom tego portalu poznałem wideo, po których obejrzeniu wersja o przecinaniu skrzydła przez brzozę i następującym dachowaniu samolotu wydaje się całkiem realna:

 

Przecinanie skrzydła słupem drewnianym (o 03:10 jest pokazane z bliska, jak pierwszy słup urywa kawałek skrzydła, a drugi przecina do połowy. UPD: o 02:25 można to zobaczyć od przodu):

 

Dachowanie samolotu (o wiele większego i cięższego od Tu-154M) na pasie startowym w wyniku problemów z lewym skrzydłem:

 

RCL
O mnie RCL

Staram się być obiektywnym. Chyba mi się udaje, skoro w Rosji mi się zarzuca prozachodniość, a w Polsce prorosyjskość. Narodowość jest dla mnie mało istotna i uważam, że amerykańskie ujęcie narodowości jako obywatelstwa jest o wiele lepsze niż europejskie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka